.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مناسبات بازرگانی فنلاند با مازندران توسعه یابد
سفیر فنلاند در ایران خواستار توسعه مناسبات بازرگانی با مازندران شد.

به گزارش شمال نیوز، هاری کمرانین ظهر شنبه در جلسه اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه فلاند در زمینه فناوری سلامت و ساختن بیمارستان شهرت جهانی دارد، افزود: برخی از بهترین شرکت‌های ما در زمینه فناوری سلامت در ایران حضور دارند، از جمله شرکتی کهدستگاه‌های ایکس رای (اشعه ایکس) با اسکن سه بعدیاز فک تولید می‌کند.

وی گفت: شرکت نیو آیکن سازنده ربات‌های کاملا هوشمند و اتوماتیک برای پخش دارو در بیمارستان‌ها است که اولین ربات پخش دارو در ایران در ارومیه با کمک این شرکت نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

سفیر فنلاند با اشاره به اینکه مدارس فنلاند یکی از رتبه‌داران برتر آموزشی در دنیا هستند و برخی دانشگاه‌های ما جزو بهترین دانشگاه‌های دنیا هستند، افزود: بسیاری از دوره‌ها همچون هتل‌داری و مدیریت جهانگردی در این دانشگاه‌ها به زبان انگلیسی است و ما از دانشجویان ایرانی در دانشگاه‌های خود استقبال می‌کنیم.

کمرانین همچنین ابراز علاقمندی کرد تا بداند شرکت‌های ایرانی چه مواردی را برای عرضه به کشور آنها دارند و گفت: ۱۲۰ کشور دنیا از آسانسورهای شرکت گونه فنلاند استفاده می‌کنند.

سفیر فنلاند با پیشنهاد ارتباط مستقیم اتاق بازرگانی مازندران و اتاق بازرگانی استان‌های فنلاند گفت:امسال چند هیئت استانی اتاق بازرگانی ایران برای بازدید به فنلاند آمده‌اند و این امر مستقیماً شرکت‌ها را بهم وصل خواهد کرد و نتایج خوبی بهمراه خواهد داشت./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.